چگونه می تواند کراتینین خستگی توان کاهش داد بدون دیالیز است ؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه می تواند کراتینین خستگی توان کاهش داد بدون دیالیز است ؟

چگونه می تواند کراتینین خستگی توان کاهش داد بدون دیالیز است ؟ در واقع کراتینین 9.2 بسیار بالا برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی است. و دیالیز است که معمولا استفاده می شود برای بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه به منظور کاهش کراتینین بالا سطح. این بیماران اغلب تجربه چندین عوارض جانبی با دیالیز. به این دلیل مایل به انجام دیالیز. آنچه پس از آن می تواند به کاهش کراتینین 9.2 با خستگی و بدون دیالیز است ؟ در حال حاضر این مقاله را به شما توضیح در جزئیات.

اگر شما می خواهید به آن را کاهش دهد بدون دیالیز بهتر است که شما می دانید چرا شما تجربه بالا سطح کراتینین.

در کلیه ها وجود دارد میلیون ها نفر از مویرگ ها و سوراخ های کوچک در کلیه ها است که به عنوان فیلتر برای حذف مواد زائد از بدن است. بدن ما هضم غذایی که می خورید در هر روز که ایجاد ضایعات و مواد سمی است. هنگامی که جریان خون از طریق کلیه ها مواد کوچک مانند کراتینین و آب اضافی را برداشته و به خارج از بدن است. در حالی که این اندازه بزرگ مواد مانند پروتئین ها و سلول های قرمز خون باقی مانده در بدن خواهد بود و تحویل به کلیه ها و دیگر ارگان مهم است. هنگامی که عملکرد کلیه را تحت تاثیر قرار است توسط عوامل مختلف مانند دراز مدت فشار خون بالا و یا دیابت و کلیه اختلال یک اختلال ژنتیکی و کليه ایمنی بدن کلیه ها هستند و کمتر قادر به انجام عملکرد آن به درستی. علاوه بر این کلیه ها همچنین مسئول تولید یک هورمون به نام hemopoyetina به تولید سلول های قرمز خون است که می تواند ارائه به اندازه کافی خون و اکسیژن به کلیه ها و دیگر ارگان مهم است. هنگامی که چیزی را اشتباه با خود عملکرد کلیه در حال حاضر اغلب در معرض خطر تجربه بالا سطح کراتینین و خستگی.

در چین وجود دارد درمان های طبیعی در بیمارستان ما از جمله میکرو چینی پزشکی osmoterapia کورتیکو استروئیدها پا حمام درمانی و کمپرس گرم و دارویی داخل پا. این درمان با استفاده از گیاهان دارویی این درمان می تواند دستیابی به اثرات دقیق تر برای ارائه به اندازه کافی خون و اکسیژن به کلیه ها. بنابراین محیط داخلی از سلامت را می توان تعمیر به طور طبیعی و به تدریج. به عنوان یک نتیجه, بیمار سلول ها و بافت ها را می توان تعمیر و به تدریج با ارائه یک محیط داخلی از سلامت به تدریج. با بهبود عملکرد کلیه با کراتینین بالا و خستگی می تواند مطرح شود به طور طبیعی و به تدریج.

اگر شما مبتلا به کراتینین بالا و سطح خستگی بهتر است برای دریافت درمان در اسرع وقت برای جلوگیری از آسیب بیشتر است. آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان است ؟ ارسال وضعیت فعلی خود را به enfermedad-renal@hotmail.com و یا ترک پیام زیر را در مورد بیماری خود ,تماس ,سن ,کشور, و نام برای اضافه کردن تماس به عنوان اوایل به عنوان ممکن است شما همچنین می توانید با مشورت پزشک آنلاین یا whatsapp+8615732170898 به طور مستقیم. دکتر کلیه را در پاسخ به شما به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.


برچسب: طب چینی از نارسایی کلیه و دیالیز میکرو چینی پزشکی osmoterapia با کراتینین دارویی, داخل حمام, لزبین, فوت فتیش





:: برچسب‌ها: طب چینی از نارسایی کلیه و دیالیز میکرو چینی پزشکی osmoterapia با کراتینین دارویی, داخل حمام, لزبین, فوت فتیش ,
:: بازدید از این مطلب : 674
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: